#Boeing

Japán és Szingapúr felé nyit a brit repüléstechnológiai vállalat

A brit központú AerFin, amely repülőgépek és repülőgép-alkatrészek élettartamának meghosszabbítására és újrahasznosítására szakosodott, két fontos üzleti lépést tett, amelyek jelentős előrelépést jelentenek a vállalat Ázsia-Csendes-óceáni térségben történő terjeszkedésében. Az egyik megállapodás révén a japán piacra léptek be egy hajtómű-értékesítéssel, míg a másik keretében hat Airbus A330-200 típusú repülőgépet vásároltak alkatrészkereskedelmi célokra. Emellett a cég szeptemberben Szingapúrban új irodát is nyitott, amely a térség növekvő üzleti igényeit szolgálja ki.
Tovább olvasom »

Az Ultra-hosszú távú repülések jövője

Az ultra-hosszú távú repülések, amelyek több mint 16 órás, megszakítás nélküli járatokat jelentenek, a légi közlekedés új korszakát nyitják meg. Ahogy a technológiai fejlődés és a repülőgépek hatótávolságának növekedése lehetővé teszi a világ legtávolabbi pontjainak összekötését, úgy változik meg a globális utazás jövője. Ebben a cikkben megvizsgáljuk, mi teszi lehetővé ezeket a repüléseket, milyen hatással vannak az utasokra és a légitársaságokra, valamint hogyan formálják át a világ légiközlekedési térképét.
Tovább olvasom »

Boeing eredmények, vagy eredménytelenségek?

A Boeing Company az első negyedévben 16,6 milliárd dolláros bevételt könyvelt el, a GAAP egy részvényre jutó vesztesége (0,56 dollár) és az egy részvényre jutó alapvető veszteség (nem GAAP) (1,13 dollár). Az iparág működési cash flow-ja (3,4 milliárd dollár) és szabad cash flow (3,9 milliárd dollár) volt (nem GAAP). Az eredmények elsősorban az alacsonyabb kereskedelmi szállítási mennyiséget tükrözik – tudtuk meg az Avionews anyagából.
Tovább olvasom »

Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy a használata során a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani.