1. Iberia

Az Iberia, Spanyolország nemzeti légitársasága, rendszeresen az élmezőnyben szerepel pontosság terén. 2024-ben a légitársaság lenyűgöző, 89,7%-os időben történő érkezési arányt ért el. Az Iberia hatékony működése és a pontosság iránti elkötelezettsége miatt kedvelt választás az utazók körében.


2. Austrian Airlines

Az Austrian Airlines, a Lufthansa csoport leányvállalata, a második helyet szerezte meg 88,9%-os időben történő érkezési aránnyal. Kiváló ügyfélszolgálatáról és működési hatékonyságáról ismert, így továbbra is az egyik legkedveltebb légitársaság Európában.


3. KLM Royal Dutch Airlines

A KLM, Hollandia nemzeti légitársasága, 88,3%-os időben történő érkezési arányt ért el 2024-ben. A KLM pontosságra és ügyfél-elégedettségre való összpontosítása erős hírnevet biztosított számára a légiközlekedési iparban.


4. Finnair

A Finnair, Finnország nemzeti légitársasága híres pontosságáról és megbízhatóságáról. 2024-ben a Finnair 87,8%-os időben történő érkezési arányt produkált, ezzel az egyik legmegbízhatóbb légitársaság Európában.


5. SAS Scandinavian Airlines

A SAS, Dánia, Norvégia és Svédország nemzeti légitársasága, az ötödik helyet szerezte meg 87,2%-os időben történő érkezési aránnyal. A SAS hatékonyság iránti elkötelezettsége és ügyfélszolgálata népszerűvé tette az utazók körében az északi régióban.


6. Lufthansa

A Lufthansa, Németország legnagyobb légitársasága, 86,7%-os időben történő érkezési arányt ért el 2024-ben. Európa egyik vezető légitársaságaként a Lufthansa működési kiválósága és pontossága továbbra is kiemeli a versenytársak közül.


7. Swiss International Air Lines

A Swiss, a Lufthansa csoport tagja, a hetedik helyet szerezte meg 86,3%-os időben történő érkezési aránnyal. A Swiss precizitás és ügyfél-elégedettség iránti elkötelezettsége hűséges ügyfélkört eredményezett.


8. British Airways

A British Airways, az Egyesült Királyság nemzeti légitársasága, 85,9%-os időben történő érkezési arányt ért el 2024-ben. Kiterjedt hálózatáról és magas színvonalú szolgáltatásairól ismert, így továbbra is a megbízhatóságot kereső utazók egyik kedvence.


9. TAP Air Portugal

A TAP Air Portugal, Portugália nemzeti légitársasága, a kilencedik helyen áll 85,4%-os időben történő érkezési aránnyal. A TAP pontosságra és ügyfélszolgálatra való fókusza népszerűvé tette az utazók körében Portugáliába és onnan kifelé irányuló utak esetén.


10. Aegean Airlines

Az Aegean Airlines, Görögország legnagyobb légitársasága, az első tíz listáját zárja 85,1%-os időben történő érkezési aránnyal. Az Aegean hatékonyság és ügyfél-elégedettség iránti elkötelezettsége erős hírnevet biztosított a mediterrán régióban.